Dostępne online

Audyt i strategia dla Twojej marki

  • 1 godzin(y
  • 500 złotych polskich
  • Spotkanie online

Opis usługi

Czy czujesz, że Twojej marce czegoś brakuje? Nie ma niczego, co wyróżnia ją spośród konkurencji, a Twoi klienci nie wiedzą, dlaczego powinni skorzystać z Twoich usług czy zakupić Twój produkt? Odbiorcy uwielbiają kupować od marek, które są charakterystyczne, charyzmatyczne, ale przede wszystkim kupują od ludzi. To firmy, które mają jakąś osobowość przyciągają klientów. Dopiero kiedy pokażesz światu kim jesteś i jakie wartości masz do przekazania zbudujesz markę, którą odbiorcy zapamiętają, polubią. Markę, która zajmie w ich sercach ważne miejsce. Zdradzę Ci sekret! To Ty jesteś powodem, dla którego ludzie chcą kupić Twój produkt, a tym bardziej skorzystać z Twojej usługi. Nie logo, nie piękna strona internetowa, czy nawet najpiękniej zapakowany produkt. Czy chcesz: - zbudować swoją markę tak, żeby Twój piękny produkt lub wartościowa usługa zostały zauważone? - regularnie zdobywać nowych klientów, których przekonasz do siebie swoją osobowością, ale również profesjonalną ofertą? - wejść na wyższy, profesjonalny poziom prowadzenia biznesu? Jeśli Twoja odpowiedź brzmi tak, to sesja indywidualnych konsultacji oraz usługa ułożenia przeze mnie Strategii dla Twojej marki będzie do tego najważniejszym krokiem. Prawdopodobnie przetestowałaś już swój pomysł dzięki działalności nierejestrowanej - teraz czas na kolejne poważne działania i kroki w kierunku bycia prawdziwą Girlboss Czym jest strategia? 👉🏼 określeniem i opisaniem punktu, w którym dziś jesteś 👉🏼 zastanowieniem się dokąd zmierzasz i gdzie chcesz być 👉🏼 zaplanowaniem drogi od punktu A do punktu B 👉🏼 oceną swoich szans i realnych możliwości na zrealizowanie pomysłu Strategia składa się z: - analizy SWOT, czyli Twoich mocnych i słabych stron, szans oraz zagrożeń - wskaźników KPI - misji i wizji lub brand purpose - persony, czyli klienta idealnego - celów marki - strategii budowania zaufania, świadomości marki oraz pozyskiwania nowych klientów Bez strategii można działać. I można improwizować. Ale po co się tak męczyć? Zapisz się na konsultacje i przekształć swoją markę w dobrze prosperującą firmę.